Retourneren
Als je niet tevreden bent over de door jou bestelde artikelen dan heb je altijd het recht om deze binnen 14 dagen na ontvangst te retourneren. Stuur ons een mail op info@zynoke.nl.
Om in aanmerking te komen voor teruggave van het aankoopbedrag of omruiling moet het teruggestuurde product in originele staat en voorzien van labels en etiketten geretourneerd worden. Het product mag geen gebruikssporen bevatten. Wij behouden het recht voor om geretourneerde artikelen te weigeren als het vermoeden bestaat dat de artikelen reeds zijn gebruikt of buiten onze schuld om zijn beschadigd.
Terugbetalingen
Zodra het product in ons magazijn is ontvangen zal het product zo snel mogelijk geruild worden of zal het aankoopbedrag binnen 7 dagen op je bankrekening teruggestort worden.
Te laat of missende terugbetalingen
Als je nog geen teruggave hebt ontvangen, controleer eerst jouw bankrekening.
In geval van creditcard betaling: neem vervolgens contact op met jouw creditcardmaatschappij, het kan enige tijd duren voordat jouw terugbetaling officieel wordt geboekt.
In geval van betaling via de bank: neem vervolgens contact op met jouw bank. Er is vaak enige verwerkingstijd voordat een terugbetaling wordt geboekt.
Als je dit allemaal hebt gedaan en je hebt nog steeds geen restitutie ontvangen, neem contact op met onze klantenservice op info@zynoke.nl
Verzending
Je bent verantwoordelijk voor het betalen van de verzendkosten voor het retourneren van het artikel. Verzendkosten worden niet vergoed.
Kleding
De kleding dient ongedragen/ geurloos en voorzien in originele verpakking geretourneerd te worden. Zynoke dient zich het recht voor om retouren te weigeren mocht dit niet het geval zijn.
Verplichtingen om de retournering in behandeling te nemen
- Retour aanmelden bij info@zynoke.nl
- Het product dient in ongebruikte staat opgestuurd te worden.
- Het product dient in originele verpakking aangeleverd te worden.
- Voorzie de retournering van een Track & Trace code (eigen kosten)
- Op de dag van verzending, stuur een email naar info@zynoke.nl met een foto van de track en trace code.
Het product wordt gecontroleerd op schade die door toedoen van de klant is. Als er niet wordt voldaan aan de bovenstaande eisen zal de retournering niet in behandeling worden genomen.